dinsdag 24 december 2013

Alle ritstasjes van de ritstasjesswap!!!

Hier volgt een overzicht met foto's van alle ritstasjes (+ inhoud) die gemaakt en verstuurd zijn voor de ritstasjesswap die ik organiseerde. Met mij erbij waren er 13 deelnemers uit België en Nederland. Nog niet iedereen had (veel) ervaring met ritsen (ik ook niet), dus het was leuk om daar eens mee te kunnen oefenen.

Er zijn leuke tasjes + cadeautjes verstuurd.

Ik wil iedereen bedanken voor de enthousiaste deelname. Ik heb veel leuke reacties gekregen. En er zijn mooie dingen gemaakt. Verder heb ik nieuwe blogs leren kennen en weer een hoop nieuwe ideeën opgedaan. 

Als het goed is zijn dit foto's van alle tasjes. Ik heb foto's gemaild gekregen en ik heb foto's van jullie blogs 'gekopieerd'.




























7 opmerkingen:

  1. Leuk om ze allemaal zo te zien!
    Iedereen heeft z'n best gedaan om iets moois te maken voor elkaar.
    Zelf vond ik het heel erg leuk om te doen en ook ik heb leuke nieuwe blogs ontdekt!
    Jessie nogmaals bedankt voor het organiseren!!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel blij met mijn tasje (zie laatste foto).
    Dank je wel voor het organiseren, volgend jaar doe ik weer mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tasjes en pakketjes. Jammer dat ik zelf weinig tijd had om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het echt super! Volgend jaar doe ik zeker terug mee! Bedankt voor de organisatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk om alles zo bij elkaar te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nogmaals bedankt voor de organisatie, ik vond het erg leuk om mee te doen! En eindelijk heb ik er vandaag een blogberichtje over geplaatst, met een linkje naar jouw blog natuurlijk => http://elkedagzaterdag.blogspot.nl/2013/12/ritstasjes-swap.html

    BeantwoordenVerwijderen